Marko Perković Thompson sinoć je na Hipodromu ispisao povijest – prema procjenama organizatora, publika je brojala čak 504 000 ljudi, što ga čini najvećim jednom koncertom u povijesti neovisne Hrvatske.
Prema Wikipediji, prodano je 485 000 ulaznica, čime je nadmašen rekord, a lokalna vlast i hitne službe bile su u pripravnosti zbog enormne gužve.
Scenski spektakl započeo je dronom-šouom i bakljama u publici još s prvim taktovima pjesme “Ustani iz sjene”, praćene vatrometom i svjetlosnim efektima.
Nastavak je uslijedio s hitovima poput “Bojna Čavoglave”, “Geni kameni”, “Ako ne znaš šta je bilo”, “Neću izdat ja”, “Lijepa li si”, uz uvod u čitanje molitve Maranatha, koju je predvodio biskup Ante Ivas.
Nakon emotivne izvedbe “Neću izdat ja”, Thompson je pustio suzu, istaknuvši koliko mu znači ovakav susret s publikom.
Zagreb je zbog koncerta bio u posebnim režimom – policija je zatvorila prometne pravce oko Hipodroma, postojali su poljski bolnički punktovi s 200 kreveta, 100 medicinskih djelatnika, 17 timova hitne i 175 Crvenog križa. Hitna služba intervenirala je 70 puta, ali bez ozbiljnijih slučajeva.
Ipak, bilo je uhićenja – 45 ljudi radi korištenja nedopuštenih pirotehničkih sredstava. Inače, koncert je protekao mirno bez većih incidenata.
U publici su dominirali mladi, često obučeni u crno, mnogi omotani u hrvatske zastave. Vidjele su se majice i simboli s natpisom “Za dom spremni”, a došlo je i do izvođenja pomenutog pozdrava tijekom “Bojne Čavoglave”.
Publika je pjevala u glas, s bakljama i dronovima na nebu, stvarajući scenografsku i emotivnu masu domoljubnog naboja.
Fanovi su koncert doživjeli kao „neponovljivo iskustvo“ i „glazbeni te domoljubni spektakl“.
Dronovi su tijekom koncerta oblikovali likove poput Gospe i križa, a na ekranu su se prikazivali Alojzije Stepinac i Ivan Pavao II.
Jedna prosidba u publici također je privukla pozornost medija.
Thompson je u večernjim satima zahvalio organizatorima i pozvao ih na stage, spomenuvši imena kao što je Mirko Gudelj i kum Mate Bulić.
Sinoć je Hipodrom bio poprište pomiješanih emocija: s jedne strane golemi glazbeni doživljaj, moderno-scenski spektakl i domoljubna ekstaza, s druge – simbolički i politički kontekst koji dijeli društvo. Dok su tisuće pjevale u glas, organizacija je osigurala sigurnost, ali i podignula pitanja o granicama slobode i identiteta. U svakom slučaju, riječ je o koncertu koji će dugo ostati zapisan u narodnoj i glazbenoj memoriji Hrvatske.