
Hrvatska, nekada pristupačna destinacija, suočava se s rastom cijena nakon prelaska na euro i pridruživanja Schengenskom prostoru, upozoravaju njemački mediji.
Hrvatska, dugo poznata po svojoj ljepoti i pristupačnosti kao turistička destinacija u Europi, doživljava promjene u svojoj ekonomiji koje su utjecale na cijene, prema izvještaju njemačkog lista Berliner Zeitung. Nakon prelaska na euro i ulaska u Schengenski prostor cijene su primjetno porasle, što je izazvalo zabrinutost među posjetiteljima i lokalnim stanovništvom, piše njemački list u tekstu pod naslovom "Hrvatska: Bila je raj za odmor - pa su cijene porasle".
Njemački mediji navode da je došlo do značajnog povećanja cijena u raznim sektorima. Primjerice, ležaljka sa suncobranom koja je ranije koštala manje od 20 eura dnevno u blizini idilične Opatije, sada je skuplja. Osim toga, cijene hrane, pića, hotela i restorana porasle su između deset i 20 posto, dok je kava sada dvostruko skuplja nego prije godinu dana, navode.
Inače, nisu Nijemci jedini, brojni europski mediji također su izvještavali o porastu cijena u Hrvatskoj. Češki medij Novinky upozorio je svoje čitatelje na porast cijena koji se dogodio "preko noći". Primjerice, kuglica sladoleda koja se nekada mogla kupiti za manje od tri eura, sada košta više, pisali su Česi.