Manje od mjesec dana dijeli nas od početka Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj. Zaprešić Boysi u petak su predstavili svoj novi navijački hit 'Ludilo'.
'Ludilo' se referira na ono što je hrvatska nogometna reprezentacija priuštila Hrvatima na zadnja dva svjetska prvenstva kad se u domovinu oba puta vratila s odličjima oko vrata i na to kako su se svi oni kojima je Hrvatska u srcu osjećali u napetim trenucima na putu do svjetskog srebra i bronce. Jednom rječju, svim navijačima priuštila je – ludilo, poručuju.
Spot za novi singl sniman je u jednom zagrebačkom studiju a režirali su ga Nevio Smajić i Mario Borščak, već uigrana ekipa koja potpisuje video izdanja grupe Zaprešić Boys.
Posebnost spotu predivnim face paintingom inspiriranim Hrvatskom dala je majstorica šminke Marina Krmek.
Igraj moja Hrvatska' postala je neslužbena himna
Pjesmu u izdanju Rubikon Sound Factoryja autorski potpisuju Ante Pecotić (glazba), Marko Novosel (tekst) te Bojan Šalamon – Shalla (aranžman i produkcija). Iako se Hrvatska nije uspjela popeti na sami tron na zadnja dva svjetska natjecanja, za mnoge navijače ona je, kako se u pjesmi govori, šampion.
Hrvatska je dobila novu navijačku himnu za Euro: 'Ja pomislio Thompson, svaka čast'
Upravo su nacionalni naboj i povijesni srebrni i brončani uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije donijeli Zaprešić Boysima nevjerojatan uspjeh legendarne pjesme 'Igraj moja Hrvatska', a s 42 milijuna pregleda na YouTubeu postala je neslužbena himna hrvatske nogometne reprezentacije. Dodaju i kako će Zaprešić Boysi glasno bodriti naše nogometaše s koncerata uoči svake utakmice diljem hrvatskih gradova, prenosi Direktno.hr.