Prema najnovijim informacijama, pojavila su se saznanja da mobilni telefoni zaista mogu prisluškivati korisničke razgovore kako bi generirali ciljane oglase.
Konkretno, jedan od marketinških partnera Facebooka detaljno je opisao kako tvrtka koristi snimke razgovora za stvaranje preciznih i personaliziranih oglasa.
Prema ovim informacijama, iako mnogi korisnici već dugo sumnjaju u mogućnost prisluškivanja, sada postoji konkretan dokaz da se mobilni telefoni mogu koristiti za nadgledanje razgovora. Marketinški partner Facebooka je objasnio kako se prisluškivanje koristi kako bi se prikupili podaci o korisnicima i njihovim interesima. Ovi podaci omogućuju stvaranje oglasa koji su u skladu s onim što korisnici možda razgovaraju ili što ih zanima.
Ova praksa izaziva zabrinutost zbog privatnosti i sigurnosti korisnika, jer se postavlja pitanje koliko daleko tehnologija može ići u prikupljanju i upotrebi osobnih informacija.
Cox Media Group (CMG) tvrdi da njihov softver “Active-Listening” koristi AI za prikupljanje i analizu “podataka o namjerama u stvarnom vremenu” slušajući ono što govorite putem telefona, laptopa ili mikrofona.
“Oglašivači mogu upariti glasovne podatke s podacima o ponašanju kako bi ciljali kupce na tržištu”, navodi se. Nije jasno prisluškuje li softver Active-Listening stalno ili samo u određenim trenucima kada je telefonski mikrofon aktiviran, kao što je tijekom poziva.
Oglašivači zatim koriste te uvide kako bi ciljali na “in-market potrošače”, a to su ljudi koji aktivno razmatraju kupnju određenog proizvoda ili usluge, piše Daily mail.
Na primjer, razgovor o Toyotinim automobilima ili njihovo traženje moglo bi vas potaknuti da počnete vidjeti oglase za njihove najnovije modele.