Naime, Dalić nije boravio u Las Vegasu zbog američkog nogometa. Kako piše Nacional, Dalić i supruga su otputovali u Vegas kako bi se sastali s američkim Hrvatom Peterom Radovichem, kreativnim direktorom CBS-a.
Pete je porijeklom Hrvat i više je puta na praktičnom primjeru pokazao kako obožava Hrvatsku i njen potencijal. Uostalom, napravio je besplatnu reklamu Hajduku i Miši Kovaču jer se pojavio u popularnoj majici na prijenosu koji prati gotovo cijeli SAD.
Ipak, da ne ostane sve na gerilskom marketingu, dogovoren je sastanak njega, Dalića i predsjednika saveza Marijana Kustića sve s ciljem da se napokon, u visokoj produkciji s pravim pristupom i jasnim ciljevima, snimi punokrvni dokumentarac o Vatrenima.
Radovich je idealna osoba za ulazak na američko tržište
Radovich je savršena osoba za takav projekt. U vitrini ima 41 Emmyja, režirao je dva dokumentarna filma "A Game of Honor" i "LT: The Life & Times", od kojih je upravo prvospomenuti pokupio tu prestižnu nagradu.
Riječ je o dokumentarcu koji prati marince i kopnenu vojsku u pripremi za veliki derbi - utakmicu američkog nogometa između dvije grane njihove vojske.
Mundijal u SAD-u za dvije godine
Sve u svemu, Vatreni su u posljednjih 25 godina na terenu snimili materijala za tri filma. Bronca, srebro pa opet bronca uz pokoji izlet između. Reprezentacija takav film zaslužuje, marketinški potencijal priče o Vatrenima je golem, treba to iskoristiti.
Uz sve to, SAD će 2026. godine ugostiti Svjetsko prvenstvo. Uz pravi marketing i pristup, Hrvatska bi mogla biti "svačiji favorit", i omiljeni "autsajder" nevjerojatnih rezultata.